Milki´s!

Bort med det torra barret.

Publicerad 2010-06-08 22:16:44 i Allmänt,

och in med det nya.
Tack Toni!

haha bildrna till vänster är alltså före bilderna... haha ingen skillnad.. hela mitt hår e risigt. borde raka hela skallen egentligen..
Men img ska det iaf färgas. :-)
Annars så har jag haft min meee här på verkliiigen en BLIXT visit, hon kom och gick. Vi hann knappt påbörja skitsnacket innan hon var tvungen att dra... men på fredag blir det en heldag tillsammans! wiiiieeee (shirin inspirerad) ;-)



Min lilla flicka efter sin em tupplur!
Så underbar! så söt! Så min! Fan vad jag älskar henne Obeskrivligt mkt! sjukt de där alltså!!


Annars så händer det ju som sagt grejer här hela tiden, img börjar grabbarna nämligen med verandan!!!!!
Förhoppningsvis e den färdig till Alinas kalas. :-))


Nu ska vi mysa.
Jimmy myser med chips och vattenpipa, jag med GRÖN TE!

God natt!


Ps. tack för alla Peppande kommentarer!! ;-)




Kommentarer

Postat av: Mee

Publicerad 2010-06-08 23:26:03

Ya habibty! Det blev på tok för kort idag. Hann inte ens få ut all skit om du vet vems dåliga kommentar som OM hon hade egna tankar eller a brain to start with! Du Är Vãrldens Babe! :) längat tills fredag. More bullsh*t då! Love u!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela