Milki´s!

Dagens Inköp!

Publicerad 2010-06-16 21:24:30 i Allmänt,


Var och handlade upp presentkortet från Twilfit som jag fick av Jimmy i Julklapp. :-)  (TACK BABY).
Jag vet så där ett halvår senare, men man ska AAALDRIG ha bråttom ;-).
Blev iaf RÅKÄR i den rosa bikinin som jag hittade till mig den har sååå söta volanger!!
Volangerna fick mig att  minnas en händelse från då jag var yngre, mamma hade nämligen köpt en blommig baddräkt  med volanger på till mig, jag kände hat/kärlek för den. 

Ni vet man blir ju så påverkad av alla andra när man e ung, men jag själv tyckte den var söt, men den var ju så otroligt barnslig om man jämförde med alla andras bikinisar och baddräker....Så jag typ  skämdes för att ha på mig den, en gång när vi åkte till ett läger så sket jag i att bada och sa att det var för kallt, allt för att jag skämdes över att ta på mig den blommiga/volangiga baddräkten! Fattar ni? jag valde att se på när alla andra badade ist för att bara STOLT trä på mig baddräkten och SKITA i vad ALLA andra skulle tycka och bara ha KUL och BADA!

Anyways, nu älskar jag iaf volanger! Och jag KOMMER ATT BÄRA MINA VOLANGER MED STOLTHET nuför tiden och if you dont like it, then fuck you!


kärlek.


Men bästa köpet idag var nog iaf min bästa vän GAVISCON!

LAV YA BIATCH!



Nu ska jag käka godis och ladda inför arbetspasset imorn...

Natti!




Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-06-17 00:16:28

Vääääldigt söt bikini!

Men den dära ditt bästa köp det är väl inte för att den smakar gott, för den smakar ju verkligen skit men den hjälper ju! =P Haha

Postat av: Mirja

Publicerad 2010-06-17 10:30:44

Ska starta en klubb på facan-- vi som <3 volanger! :)



They are drop dead GORGEOUS, just like u!



xox

Postat av: moryn

Publicerad 2010-06-17 18:08:42

III´m suuuper Haaappi Meee!

Har du startat the club? gör de e du snäll annars gör jag det! Puss love.



Madde: visst e den super fin... och vet du.. jag äslkar smaken av Gaviscon hahaha sant asså. Jag skulle kunna klunka hela flaskan utan probs! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela