Milki´s!

Deprimerande..

Publicerad 2010-06-11 11:46:17 i Allmänt,

En sjukt deprimerande dag. Vaknade utan lust till någonting..
Var iaf till Alinas dagis, hade lite uppföljningssamtal. Jag kan bara säga att jag är stolt! (Förutom att hon blir ARG när jag lämna henne, inte ledsen utan ARG). Men det går väl över det också.



Annars så ska vi ha våran "sex and the city" kväll ikväll.
Får se hur bra det går med det... haha. annars får det helt enkelt bli en enkel chill prat, vin mat kväll.

Återkommer när jag fått tillbaka livsgnistan. Är inge rolig nu iaf.


Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-06-11 15:25:40

Ja, jag e shoppoholic men bara till Melina, vill köpa allt fint jag ser, men tyvär räcker inte min plånbok till det=) hehe

Hoppas ni får det nice ikväll, låter roligt iaf=)

Kram

Postat av: Madde

Publicerad 2010-06-11 15:25:50

Ja, jag e shoppoholic men bara till Melina, vill köpa allt fint jag ser, men tyvär räcker inte min plånbok till det=) hehe

Hoppas ni får det nice ikväll, låter roligt iaf=)

Kram

Postat av: Des

Publicerad 2010-06-11 15:47:02

Muntra upp dig nu, det är ju ditt fel, don livsgnista försvann troligen med solen.... men vem va det som ville ha regn? hahah din j&%l... haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela