Milki´s!

Från igår. :-)

Publicerad 2010-06-05 23:40:26 i Allmänt,

Igår så var det en sån där äckligt skön dag!
Frst så åkte vi till Lida hela lilla familjen där vi gungade och doppade fötterna i det iskalla vattnet, efter Lida så blev det Donken,,, (SKÄMS), efter donken så storhandlade vi, efter storhandladet så sparkade vi en massa boll med våran lilla tjej och efter det så kom abuelo och abuelo för att ta hand om lillkorvan (både jag och jimmy jobbade dag idag å hon e ju än så länge inte ens två så hon klarar ju inte riktigt sig själv ännu ;-) ) och efter det så blev det piiiiizza me familjen ahmed & släkt och efter pizzan så blev det BIO.
 
mamma o pappa hämtar korven

Kjolen var en av sakerna som jag fick av Jessie. I love it!

 Några EGO bilder senare så tröttnade Jimmy.

o drog.

Väl på vägen så blev vi förföljda av några som pekade fuck you och såg ut som araber.

 det Visade sig till slut att det bara var EN endaste arab i bilen.. tur det ... ;-)


Så kvällen var  iaf super duper!  Speciellt efter all mättande ögongodis...;-)



Nää nu får det vara NOG jobbar imorn bitti!


Gooood NATT!




Kommentarer

Postat av: Des

Publicerad 2010-06-06 13:09:45

wooowm ere sant haha, jag med, 305 cc, highprofile, gelehallon :),betala 40, på proforma i söder.

Fast jag tycker de ser så mycekt naturligare ut på dig! eller blev det så efter du fått barn?

Postat av: Carla

Publicerad 2010-06-06 14:01:42

Jag vet inte om hon gör beställningar men du kan ju alltid fråga? ohdearjenni.blogg.se heter min underbara bagerska :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela