Milki´s!

Grön te.

Publicerad 2010-06-10 10:50:00 i Allmänt,

Det sägs att det är bra att dricka 5 - 7 koppar grön te om dagen, så nu är jag fast vid en goda idén.. ;-) 

                                

                                            

Ska snart dra mig till jobbet, men blääääh vad otroligt oinspirerad jag är!
Jag vill egentligen bara hämta hem min flicka från dagis och ha en sjukt mysig mys dag bara vi två...Men nej den vidriga plikten kallar.
Man kan ju iaf hoppas på att få en lugn mysig kväll på jobbet istället...



Hoppas ni andra får en mysdag iaf!

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela