Milki´s!

Helgen i bilder!

Publicerad 2010-06-20 23:28:38 i Allmänt,

Lördagen:


Vi spenderade lördagen med goda vänner uppe i stan, meningen var att vi skulle visa prinsessan och den nyblivne prinsen för våra gäster här i Sverige, men det var ju omöjligt med tanke på farten dem åkte i.. det var ju fan skandal... hahaha... vi hade större chans att fånga en prutt och måla den grön än att se de åka en längre stund.

Besvikna åskådare...



Vi träffade också the twins...

Dagen slutade med att Militärerna snällt ställde upp när Julle ville fotas med dem! :-)




Idag:


Kom några fina vänner och för firade Alinas födelsedag med oss, de kommer tyvärr inte kunna vara med på lördag, så de ville komma idag!! Fina ni! Tack för allt!
 Vi myste med grill, kaffe, presenter och chinga pling bakade tårta! VÄLDIGT god! Mycket god!


Vackra Karolin kom! Mera av henne vill vi ha, så underbar med Alina...
Det är faktiskt de flesta av mina vänner och det är lika jävla underbart varenda GÅNG!

Tandprat..

Min underbara underbara STORA tjej fyller 2 om exakt en vecka,,, min lilla älskling BLIR TVÅ!! Min bebis... Min fina flicka. Hon är så JÄVLA fantastisk! Hon är klart det BÄSTA någonsin... det går inte att förklara... jag e sååååå kär i min tjej i min lilla fina vackra underbara älskade älskade TJEJ!




Snälla ge mig ett syskonbarn! Den skulle bli vackrast! (efter mitt barn såklart) ;-)


Lillan fick URsnygga harems & Kitty byxor av Mamacita!


Det var Ungefär här som jag började bli sentimental... det var då jag insåg hur stor min tjej blivit... öppnar presenter själv och grejer,,, åååh......

Fick bokstavligt talat finaste spargrisen av Jessie, Chrille och Karro! Tack!

Lillan fick massa fina saker av Daniel som han valt ut själv! Han imponerade på alla med sina inköp! Inte ofta en barnlös kille kan shoppa till en liten flicka.. :-)

¨
Lillan i sina nya kläder!


Tårtan before the make up.

haha så jävla söt! Dock lite BARNSLIG som Jessica sa...  ;-)

Blåååsa...


Faster hjälper till.


Haft en sjukt mysig helg.

punkt slut.






Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-06-20 23:56:23

Så fiiiiiint själv firade jag en "riktigt" födelsedag idag=) hehe också med tårta!



Ja, fan Ricardo är skit snygg han skulle lätt få fina barn, precis som du!



Fina presenter o allt möjligt....=)

Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela