Milki´s!

Huset.

Publicerad 2010-06-05 23:13:58 i Allmänt,

Fyy farao, vad vi har kämpat. Vi har varit jävligt duktiga måste jag säga för att vara första ggn.
Vi la gräs på TVÅ tomter (våran och Antoinettes)  på mindre än sex timmar i torsdags, fick lite färg och blev ordentligt myggbiten kan man säga.
Till en början så måste jag säga att det var ganska skönt  att lägga gräs, var lite som psykisk lugnande terapi, funderade till och med på att skola om mig där ett tag, men sen när vi var inne på typ 5:e timmen så blev det bara as jobbigt och tungt för ryggen så jag ändrade mig fort...



Antoinettes hus.

ÄÄÄntligen färdiga! (typ).


Sedan belönade vi (pappa) oss själva med kalla öl, vattenpipa och grill :-)


Här var vi nästan färdiga,... så nu hoppas vi bara på att gräset överlever...:-)
xoxo



Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-06-06 00:38:15

Härliga tider ni kommer ha där sen så det blir ju värt allt jobb=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela