Milki´s!

J to the J.

Publicerad 2010-06-07 20:16:25 i Allmänt,



Någon som HATAR att få sitt hår tvättat... :-)

Jess i sitt fina hår.

haft Jessie på besök hela dagen, vi har lekt och myst.
Halva förmiddagen hade jag besök av massa byggarbetare, vi fick äntligen vårt förråd på plats :-) Händer massa saker varje dag här... ett hus  blir man ju aldrig färdig med sörru.

Fint va?!

Till något heeelt annat..
Vi planerar sex and the city TJEJ kväll på fredag här hemma, så de e bara att anmäla sig...
Vi planerar att dricka cosmos Rosé eller liknande.. :-)
Ska bli mysigt iaf länge sen man gjorde nåt med bara tjejerna.


Tack for today!
God natt.







Kommentarer

Postat av: Des

Publicerad 2010-06-07 22:35:09

Ta mig inte som en dum blondin nu... hahamen vade är en cosmo blandad av?

Postat av: Madde

Publicerad 2010-06-08 00:15:12

Härligt det verkar bli när allt e färdigt ute=)

Postat av: Shirin

Publicerad 2010-06-08 15:15:01

Är jag helt bäng i huvudet som inte ens har sett Sex and the City 1? :P haha..men å andra sidan har jag aldrig sett Lejonkungen heller :P hahaha

Postat av: moryn

Publicerad 2010-06-08 16:29:15

haha nej du e int den enda benga.. norea har inte heller sett ettan! haha nää då.. du e nog bara normal.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela