Milki´s!

jag stannar kvar.

Publicerad 2010-06-19 13:27:16 i Allmänt,

jag stanna en stund till fick cpryck igår. men jag stannar alltså kvar här på blogg. idag händer de grejer my friends! De största anti monarki invandrarna i stan ska UPP TILL STAN FÖR ATT se dagens brud! hahaha de rånar oss öppet på våra skattepengar, men så är det. vi ska nu alltså upp och ta reda på vad fasiken allt går till... hahaha eller så är det så att vi ska släpa upp ett gäng invandrare för att de ska få se att det även kan finnas liv i stockholm stad och inte bara utomlands! :-) bilder o sånt återkommer jag ju med så klart! keeping in touch! puss kram

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-06-19 14:07:16

Ja va bra, stanna här=)

Man får väl se en massa vackra klänningar om inte annat=)

Ha så kul!

Postat av: Carla

Publicerad 2010-06-20 22:03:24

Bra val, stanna kvar här du! Nattstad känns ju sådär... ;)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela