Milki´s!

Kalaset i bildform.

Publicerad 2010-06-27 18:15:19 i Allmänt,


Barnbordet.

Våran Vackra vän.

Vad tänker hon på? Åldersnoja? ;-)


Challe lever farligt.. tur att mamma katja inte såg det här....

Min fina med sin "BAH LOLL!"


Stans fräschastetvå  barnsmamma...God damn it!

Kalaset börjar lida mot sitt slut,.. alla e heeeelt slut.

My hot Bro!
Hahaha kolla på tv:n.
Före efter eller?



Ursäkta för alla de tråkiga bilderna som togs med min kamera , men den försvann en stund plus att jag inte riiiiktigt hade tid att ta kort..

Men det kvittar. (KAAAAATJA lägg upp bilder).


Nå jag vill passa på att tacka min FANTASTISKA svärmor och svägerska för ALL hjälp med maten ni är bäst! Utan er så hade vi nog behövt servera korvstroganoff till alla... ;-)

Mamma o pappa TACk som vanligt för att ni alltid finns där!

Och tack för alla presenterna och för att ni alla ville komma!

Tack.



Kommentarer

Postat av: katusha och charlize

Publicerad 2010-06-27 20:19:22

jag såg allt, men sa ingenting.... lätt henne vara barn för en gångs skull!!!!

lyckat kalas....

gratta alina från oss alla!!!

Postat av: moryn

Publicerad 2010-06-28 11:24:11

Bra Katjá! I love u.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela