Milki´s!

Min flickas första vernissage!

Publicerad 2010-06-02 17:11:50 i Allmänt,


Alinas målning är den längst ner! SÅ KLART!
Så jävla super stolt e jag.

Hon har verkligen gått in på höst temat, ni vet hon gillar ju hösten... ;-)

Mamma e så äckligt stolt!


Lillan tryyyyckte i sig jordgubbar hos jessie här om dan...

Fattar ni vilken syn jag måste stå  ut med varenda dag? Denna! Förstår ni hur jobbigt det är att ha henne framför sig utan att få käka upp henne!!  mammas lilla tjej e ta mig fan vackrast i världen!!!!!!!




Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2010-06-02 17:33:52

jaaaaaaaaaaaaaaa hon e vackraste i hela världen!!!!! lilla skrutten :) som sin mor ;)

Postat av: katja

Publicerad 2010-06-04 10:38:06

saknar er!!!!! jätte mycket, ring mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela