Milki´s!

Nä nu är det nog!

Publicerad 2010-06-08 14:36:38 i Allmänt,

From idag ska jag fan hålla igen, måste också börja röra på mig mer, nu får ni bli min peppning, mitt stöd ni får hjälpa mig att inte fuska att inte lura mig själv genom att äta osunt, jag mår ju liksom INTE bra av det.
Folk börjar till och med tro att jag  gravid.. haha..
så nu har jag gjort som jess, jag har fotat mig.

haha nog fan ser jag lite prego ut! haha

Så där har ni den sköna sanningen..
under tiden som jag gör mina hjärndöda saker så sover Alina min fina som en liten liten groda i sin vackra vagn.

Joo förresten om någon sett den svart vit pricka filten som jag köpte till Alle för typ hundra år sen så kontakta gärna mig!


Nu ska jag laga mat till min hårt arbetande make.

Kommentarer

Postat av: katusha och charlize

Publicerad 2010-06-08 16:58:42

du är vacker precis som du är!!!!

och förresten är det bara 2 personer som kommer på fredag eller????

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-06-08 21:55:09

jag kommer på fredag! då jäkla blir det ös! hehe



Moryn sluta du e inte tjock någonstans, tack för att du få mig att känna mig ännu tjockare...o kortare.. ;)

Postat av: Des

Publicerad 2010-06-08 22:02:06

MEN SLUTA NU! du har skit fin kropp ju, o smalare än mig och du har fått barn inte ens de har jag att skylla på! hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela