Milki´s!

Nu målar de också! :-)

Publicerad 2010-06-17 17:52:32 i Allmänt,


Huset håller på att få färg...
en härlig sommrig SVART färg! :-) Grymt va?! :-)

Dock så vet jag inte om målarna kommer hinna färdigt innan vintern kommer, för de e segare än segast och så e de rädda för små små getingar som bygger bo lite här och där.. den ena målaren påminner också om Ozzy Osbourne i sättet att röra sig och prata på...(han ser helt enkelt ut att vara en gammal avdankad lirare i sina värsta år, men tur är väl att han e trevlig iaf :-) ) hans medhjälpare är en yngre man som varken säger bu eller bä. Men men, jag tackar iaf gud att dem började med vårat hus, annars hade vi fått vänta ett x-antal år till innan vi hade fått de färdigt :-)


:-)



Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2010-06-17 19:24:39

Hahahaha! Jag lovar att Alina står näst på tur ;)

Vbloggen kommer som tidigast inatt, ungefär så taggad är jag på den ;)



Hoppas du visar före- och efterbilder sen!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-17 20:19:57

bor du granne med din svägerska? Kul!

Postat av: moryn

Publicerad 2010-06-18 07:19:37

Jaa faktiskt! skulle till och med kunna bo med henne :-) she is the greatest.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-19 08:54:05

men det låter skönt! Att ha en granne som man gillar. Du kunde fått MYCKET värre!

P.S Verkar som om du tog illa upp av mitt förra inlägg med frågan men menade bara som jag skrev KUL!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela