Milki´s!

Prinsessan Viktoria.

Publicerad 2010-06-15 22:17:21 i Allmänt,


Våran alldeles egna prinsessan Viktoria var här och lekte med oss förut...
Vi har inte träffats på aslänge! Skitmysigt att bara ta en liten promenad och Prata! Får inte gå så lång tid till nästa gång vi ses igen.. Tyvärr så tror jag att det är just det som det "vuxna" livet innebär, mindre tid för vänner och annat... Men då kanske man också värdesätter de sällsynta stunderna lite mera...

Anyways, jag ska vara barn(slig) för alltid, så vi får inte låta det gå för lång tid igen.. Ok?! ;-)



Här leker barnen : "Ååååh MAmma haj, tuuutuuu tudutuduruu....."




Nu ska jag fortsätta se dem sista minuterna av matchen!

Puss kram.


Ps. Har ni tänkt på att "hajen" låten e ganska hemsk? I slutet sjunger de.... " De tog en Kropp Åååååde kom blooooood en massa bloooood" Å barnen älskar den.. sjukt de dära.

Kommentarer

Postat av: Viktoria

Publicerad 2010-06-15 22:43:44

Jag saknar er redan!

Postat av: Madde

Publicerad 2010-06-16 00:18:18

Hahah eller hur!

Inte bara rökningen, det är liksom mycket annat också!

Den enda som jag riktigt tycker jag ett super jobb är Stine, dock har jag lite svårt för henne som person! Hon verkar så himla besserwisser och aldrig riktigt nöjd!

Men dom är roliga o se på allihopa! O den där roliga killen som nu varit me 3 av dom unga mödrarna! Det är ju så man dör av skratt....kan inte riktigt se vad det är för speciellt me honom! haha

Postat av: Madde

Publicerad 2010-06-16 11:56:36

hahaha den där Peter som är med Katarina nu, han var innan med hans unges mamma (såklart) minns ej va hon heter nu men hon va me i förra säsongen! Och denna säsong va han me hon som nästan blev vräkt (minns inte hennes namn heller) haha o nu me katarina....kan seriöst inte förstå varför alla vill va me han! Vilka gillar du bäst?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela