Milki´s!

Ska man behöva ta allt?

Publicerad 2010-06-01 23:18:03 i Allmänt,

Som sagt, ibland stöter man på rötägg till patienter. Visst ni e sjuka osv... men please do not insult!
Jag kom in till en gammal patient som plötsligt tog mig på magen och sa : Oj du var MULLIG preciiis som en KO ska vara...
Jag svarar tillbaka: hmm du är iaf inte mullig du är -----  osv...

Tänk nu om jag hade anorexia eller någon annan ätstörning. HALLÅ?! det kanske hade varit slutet för mig då?
nää men helt seriöst? Är man verkligen helt knäpp i bollen bára för man e sjuk? om man nu råkar bli det iaf så kan man ju iaf hålla munnen stängd.
Det är ju tur att jag inte är den som tar åt mig, jag skämtar till det ist.
Men alla e ju inte som jag, think about it!
Hmm nej jag e INTE världsbäst jag säger klumpiga klantiga saker. Men jag måste ändå få något att skriva om. :-)



God natt.

Ps om jag nu säger nåt helkorkat så tala då om det¨för mig! :-) Wiie  heipa!


Ps 2222! Idag var jag på alinas allra första Vernissage någonsin! Hon hade målat en sån VACKER målning! Jag var så stolt över min flicka! Bilder kommer imorn! Jessie var med också osv.. nu e jag helt beng i bollen.
Natti!







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela