Milki´s!

Snorrens dag.

Publicerad 2010-06-23 08:01:55 i Allmänt,

picture this: är hemma och hänger, ligger i sängen med lapen i knät, har en slarvigt uppsatt knut i håret och gammal mascara i fejan. Jg känner mig lite deppig. Alina har sovit hos mor och far inatt, för att JAG ska upp till stan tidigt idag och göra en egentligen helt onödig men skön men dock Onödig grej...
Men visst är det så att det är bra att vara ifrån sina små en stund?
jo vi säger det.


Igår spenderade jag min semesterdag i Järna där jag lekte med snorren.
nää då Snorren  är en snorre lös Snorre, som i själva verket heter Norea som då också brukar kallas för norre, NO rea, SNOrea osv... aa ni förstår kanske. Jag och Alle lekte med henne på gräsmattan medan Julle lekte med hennes son Leo. mysigt super mysigt.

Nä nu måste jag slute chilla och börja kila...

Have nice one dears.

Kommentarer

Postat av: Norea

Publicerad 2010-06-23 17:48:26

Haha...uberschön beskrivning av mitt namn :P



Tack för en supermysig eftermiddag...loooove you! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela