Milki´s!

The grinch who stole cookies!jag är impad...

Publicerad 2010-06-09 10:42:37 i Allmänt,

The grinch who stole cookies!jag är impad av dig för om du vill nåt får du det gjort.du är en bra fru,kompis o bästa morsan!du är stark även under hårda stunder.du vet alltid vad man ska säga men oxå när man ska va tyst.även om du inte älskar ditt jobb ger du dem mer än de förtjänar.du är alltid dig själv även när människor dömer dig.du är en stark kvinna o I'm happy I'm ur friend.ps att du gillar svaller gör inte saken värre ;)jag bara tänkte på dig igår.... Förstår ni att min vän fick mig att rodna, bli överlycklig och att skratta pga av det här messet.. Finns inga ord förutom att jag älskar dig sååå MKT!

Kommentarer

Postat av: mee

Publicerad 2010-06-09 12:31:22

Haha, should I clearify att det inte ãr du som ãr grinchen? :)u rock! Xox

Postat av: mamma louise

Publicerad 2010-06-09 15:24:02

Jag håller helt me moryn..du är verkligen allt o lite till.

tack för att du är min vän och alltid finns där<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela