Milki´s!

Vinterviken.

Publicerad 2010-06-06 21:47:11 i Allmänt,


Efter det extremt jobbiga arbetspasset så träffade vi upp gänget i aspudden (Vinterviken)!
Vi hade det asMys trots en händelse, och trots att det blev svinkallt så hade vi en skön skön eftermiddag/kväll!

Alina drog med sin vännina Charlize på spännande lekar och  äventyr, samt att hon tvingade sin lilla vännina att kramas i 5 minuter i sträck trots att hon kämpade emot och skrek. :-) De hade jätte kul!


Mamacita med sitt snygga armbandsur.


Jag e gravid!
Skoja bara! haha

Det var det.. tack för idag.

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela