Milki´s!

2 bröllop i år.

Publicerad 2010-03-09 09:19:46 i Allmänt,

God morgon.
Det här året har jag blivit bjuden till 2 bröllop, det är alltså nu man känner att man börjar komma upp i åren, (förutom rynkorna och förutom att man gått och gift sig själv!),
De två paren jag ska gå och fira är också "rasblandningar",  det är svenskar som gifter sig med varsin utlänning från två starka kuluturer. Så det kommer bli riktigt kul! Eftersom ena paret "innehåller" en kurd och det andra av paret innehåller en syrian så blir ju presenterna inget problem iaf. ;-)



Fina inbjudningskorten!



Kul att ha nåt att se framemot. :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela