Milki´s!

Abuelo <3

Publicerad 2010-03-16 21:21:37 i Allmänt,

Idag blev det inge husbesök för min del, men det blev det för morfars och Jimmys del. Dem var där och städade medan lillan och jag tog oss en promenad till mataffären.
Så det blir inga bilder.. men jag lovar att det kommer finnas några innan veckan e slut.
När abuelo och pappaJimmy var tillbaka så hade lillan och jag precis kommit ur duschen, så abuelo fick smörja in och klä på lillan sin pyjamas.. så mysigt!


Imorgon blir det att gå upp tidigt,,, JOBBET KALLAR.

Puss o kärlek.

Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2010-03-17 13:09:43

Tack! Jag känner mig lite extra snygg på bild nr 2 faktiskt ;)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela