Milki´s!

Alice i under.....

Publicerad 2010-03-06 18:50:59 i Allmänt,

Ska se den snart... men först ska vi se på Alice i Underlandet... :))
haha
precis varit på Fint kalas hos lilla Lilja av Alina fick hon tuffa kläder som bara en två åring kan ha.


Har precis också skänkt en liten summa pengar till CHILE AYUDA A CHILE . Minsta vi kunde göra.

Nu ska jag skynda, ja juste Tack Mirja min fiiiina fina vän för denna bortglömda vackra bild på den skönaste skönheten EVER. :S





Puss o kärlek!


Ps. Jag var INTE gravid på bilden (RICARDO!!) var bara lite små god.  haha




Kommentarer

Postat av: Mirpa

Publicerad 2010-03-10 23:14:37

du är alltiiid alldeles alldeles underbaaaar!!! <3



pox

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela