Milki´s!

bilder från lördagen.

Publicerad 2010-03-01 09:29:50 i Allmänt,


Systrarna B.

Som ni ser.. Katja äter mussla.

Vi sjunger på arabiska för Jimmy... tur att restaurangen var väl tömd...

Ute träffade man nåt välkänt ansikte,,,

En salig internationell blandning, minst sagt!

Efter en lugn trevlig skrattfylld middag blev det utgång, väl där gick det vilt till...för vissa iaf. ;-)


J! Where is your hand going?!! HUH?!

ute träffade vi rebeccas blonda look a like..


Resten av bilderna är cencur..;-)

Tack för en underbar helg!

puss

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-03-01 13:40:16

Verkade va en hel del champis! Är inte det typ svin dyrt o köpa ute? haha ni verkade haft skit kul iaf! Bra det!

O skönt att familjen mådde bra i Chile!

Hur mår Alina nu?

Kram

Postat av: moryn

Publicerad 2010-03-01 21:38:50

* det var en del. Men jag har inte en aning om vad det kostar

Med skumpa ute. Men dyrt lär de ju vara.. ;-)

Men det var väldigt snällt och gott att bli bjuden!

Jo tack alina mår battre, jag hoppas hon mår helt bra nu.

Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela