Milki´s!

Boot Camp nästa!

Publicerad 2010-03-15 23:23:40 i Allmänt,

När det blir lite för mycket...alltså det vill säga när jag blir pressad och stressad, så ÄTER jag!
Jag äter ALLTSÅ allt FÖRUTOM frukt och grönsaker och som de flesta vet så är detta INTE en fördel för varken figuren eller hälsan.
Så nu måste jag VERKLIGEN RÅ skärpa mig!
Jag måste ju kunna föregå med gott exempel för min dotter, och det har jag verkligen inte gjort den sista tiden vad gäller matvanor.

Men nu Nu jäklar ska jag ta tag i det!
Det blir till att gymma stenhårt redan imorgon bitti!! Därefter bara nyttigt alltså  inte heller nå fler skumbananer...de är liksom inte godkända bara för att de innehåller ordet "banan".

Då så OM försök till att "leva ett sundare liv" nummer 350002 ska påbörjas så börjar det livet från och med NU!

Good night mates!


Love!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-16 10:24:53

Alina kan inte få bättre förebild än sin mamma!!!! du är en perfekt mamma, sluta bli osäker!!!!

Postat av: Jessica-Mamma till Leia

Publicerad 2010-03-16 11:38:28

sv: hehe, ja rea ögon är de nog:-) Tack för dina fina kommentarer! Inte alls kul när dom kräks, men som du säger är de deras tarmar som inte är utvecklade.. Du har oxå en super söt tjej ;) KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela