Milki´s!

Crazy for you baby..

Publicerad 2010-03-20 19:27:42 i Allmänt,



I´m crazy for youuuuu... <3

Ikväll myser Alina med bästa mormor och morfar, det börjar bli till en rutingrej att lillan sover hos de varje lördag. Älskar att mina föräldrar alltid ställer upp, för deras egen skull och för våran skull och för lillans skull... ovärderligt.

När jag kommer hem ska Jimmy och jag ha en mysfilm kväll.. längtar.. vi behöver vara med varandra och finna varandra igen...Senaste tiden har varit så himla tung av stress för oss båda att vi nästan glömt att vi har varandra, så nu ska vi bara ta hand om oss..

But baby even dough (though) ;-) i´m a bitterfitta/bitch I´m Crazy for you!

<3

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-03-20 23:32:28

Ja man får inte glömma bort varandra, det är så lätthänt=(

Postat av: Des

Publicerad 2010-03-21 02:50:09



haha föööörlåt.... "though".... blir lite degit annars.. men är för över trött o tyckte det va skit kul :D, sorrry

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela