Milki´s!

Disciplin för fan!

Publicerad 2010-03-02 11:53:55 i Allmänt,

Nu är det skärpning!
Jag har inte kunnat röra på fläsket på flera dar nu.. (har inte kunnat gymma).
Jag e sjukligt trött på detta nu, mina agg börjar växa i snabb takt , jag BEHÖVER få ut dem SNARAST, jag blir arg för minsta lilla grej, och det är inte OK!!
Nu kan jag också riktigt känna att jag börjar lägga på mig för mkt , jag vet att jag inte är tjock, men jag vet när det inte känns bra också, börjar iaf bli hängig i kroppen och mina "muskler" blir inte underhållna, så de börjar sakta men säkert ombildas till fett och jag gillar inte att känna så, jag vill kunna känna mig fast...
Så jag har bestämt att äta frukost och lunch idag sen till kvällen ska jag bara stoippa i mig nån soppa eller en sån där måltidsersättnings bar...
en vecka ska jag köra med det, MAX! Det är mest för att jag inte ska lägga på mig för mkt under den här sjukperioden.
 (den här e godast).

Ska laga dagens sista riktiga måltid till mig själv nu, sen ska jag vidare till jobbet!


ses sen.



Ps. saknar dig min dotter,,,,

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2010-03-02 14:24:22

gumman jag håller med dig! alltså själva känslan. du är jätteduktig att du ta tag i det och känner att du ska börja göra det. man måste få ha sina dåliga dagar ibland. jag har inte tränat på hundra år eftersom jag har varit sjuk men vad ska man göra så länge vi har samvete kvar så är det bara sätta igång :)

Love U

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela