Milki´s!

En riktig blatte!

Publicerad 2010-03-01 19:22:56 i Allmänt,

Mirja var förbi här förut, det var jätte mysigt, men jag kunde inte njuta fullt ut av hennes besök! Jag har så ont i halsen, bihålorna och öronen plus att jag känner mig helt tömd på energi i både kropp och knopp.... så därför gjorde jag det en riktig blatte skulle göra!
Jag medicinerar mig själv med  alvedon och med några överblivna gamla antibiotika tabletter som Jimmy fick utskrivna för ett tag sen.... Jag har liksom inte riktigt tid eller råd att vara sjuk det funkar liksom inte.. jag har typ vabat det senaste halvåret känns det som så nu kan jag inte vara sjuk själv PLUS att jag ska ha feedback samtal med en SÅKALLAD chef på mitt jobb imorn.  Kommer bli spännande. Kul att de väljer att ha det 6 månader EFTER att jag e tillbaka från mammaledigheten, får se om man får ut det man vill genom vårt lilla samtal, ser framemot det faktiskt! :-D


Så nu vet ni iaf hur en RIKTIG blatte gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela