Milki´s!

En Snabb visit..

Publicerad 2010-03-26 13:14:39 i Allmänt,

Av Fina Louise.
Tack för att du kom en stund...

Snart kommer även din bebiiis..:-)

Efter att Louise gått så slocknade Alina på två röda..



Nu ska Jag fortsätta städa och fortsätta längta till ikväll då The new me, blir verklighet ;-)
Follow me ;-P Kanske blir det bra kanske inte... Men man lever bara en gång :-D

Ikväll ska vi också iväg och fira Jimmys vn som fyller 25, grattis!!

Nu måste jag fortsätta.

Puss

Ps. Ryckningrna under vänster öga håller FORTFARANDE i sig och jag haaaatar den känslan...

Kommentarer

Postat av: Danne

Publicerad 2010-03-27 11:40:23

26 fyller jag! wtf :)

Postat av: moryn

Publicerad 2010-03-27 14:08:02

haha sorry

Postat av: moryn

Publicerad 2010-03-27 14:12:03

haha sorry

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela