Milki´s!

Ge mig fler INVANDRARE!

Publicerad 2010-03-11 09:50:14 i Allmänt,

FöTSTÅR du det? HON FÖTSTOG !!! hahhahaha

Katja är en riktig ryska med riktig rysk brytning som skiter i allt och har en sån skön humor & självironi.
Hon får ont i ÖRÖnen, gör två flugor på smällen då och då och hon hon brukar göra knytar i dotterns hår. UNDERBART!



www.metrobloggen.se/charlizemarie



Nu ska jag PACKA!!

Puss o kram




Ps. Lägg märke till att hon har ett svartSÖTT ryskt barn också?!! Hur F gick det till?? ;-)


Kommentarer

Postat av: Mirjaaaa

Publicerad 2010-03-11 10:13:47

..meh, din lilla rasse- rasist.. vaddå svartSÖTT barn?! god!!! ;)



mer katja åt folket! :)

Postat av: moryn

Publicerad 2010-03-11 10:16:41

hahaha jagINSER att det ser lite konstigt ut.. men jag menar såklart att hon é en svart ryska... assa jaah. det kanske också blev fel! MEN MIRJA! Du vet hur jag menar! Jag tycker alla svart barn e SÖTA!

Postat av: Mirja

Publicerad 2010-03-11 10:31:53

Men i know, darling :) I just like to tease u... this is why i get up in the morning :D

Postat av: Carla

Publicerad 2010-03-11 11:54:04

Underbart is the word! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela