Milki´s!

Inspärrad!!

Publicerad 2010-03-11 23:49:55 i Allmänt,

De senaste timmarna har varit väääldigt intensiva Många stora beslut att fatta. Bra beslut alltså, men stora.
Som jag tidigare nämnt så blir det aldrig som man tänkt. Det blir oftast bättre.. ;-) Men fortfarande så tar det ganska mycket på krafterna ALLT som cirkulerar kring oss just nu tar mycket på krafterna.
Well, måste vara uppriktig också med risk för att låta tråkig, störd, dum, egotrippad..
MEN Jag är SÅ JÄÄÄKLA dålig på att säga nej, så nu skriver jag istället.
De närmaste veckorna kommer vara minst sagt intensiva veckor, jag ska packa försöka få ihop allt vad gäller familj,jobb, hus, fixa dittan fixa dattan, fix fix fix med precis ALLT! Det ska städas här det ska städas där.

MASSOR som ska göras.. så snälla snälla, hur mycket jag än VILL så kan jag INTE umgås! Fråga gärna, men jag kommer med största sannolikhet säga nej tack till 90% av era "erbjudanden". Jätte Booring jag vet!
OCH hemma hos oss är det smått kaos nu, så det känns inte heller bekvämt att ha folk här nu heller...
50% av mina vänner kommer med största sannolikhet  lämna mig nu efter denna flytt, men då vet jag iaf att jag kommer ha EN kvar! ;-P


Nu ska jag SOVA! Imorgon är det ju en NY dag! En nydag med nya fixa tag!









Kommentarer

Postat av: Katusha och Charlize

Publicerad 2010-03-12 08:23:20

jag kommer inte att lämna dig iaf, men om du behöver hjälp så det är bara att fråga.....

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-12 09:42:40

haha tack my love. det var faktiskt en sån kommentar jag ville få!! LÄMNA MIG INTE IFRED!!

Postat av: Mirpooooh

Publicerad 2010-03-12 11:29:51

..ill stand by u. och jag har redan sagt attd et bara är att säga till så hjälper både Karl-Ahmed och jag till :)

Postat av: Moryn

Publicerad 2010-03-12 11:40:48

Thanks Boo!

Postat av: Norea

Publicerad 2010-03-12 22:42:28

Mig blir du inte av med så lätt....

I`m always by your side :)

Kärlek!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela