Milki´s!

MATVÄGRAR

Publicerad 2010-03-30 22:29:57 i Allmänt,

Min dotter strejkar TOTALT, hon vägrar äta och jag kan riktigt känna hur jag går sönder bit för bit. Jag känner hur depressionen lägger sig över mig, jag bli trött och vill bara äta onyttigt, jag e såå nära på att ge upp.
Det är så jääävla jobbigt ! men men, det är väl annu en J period som hon går igenom...man Blir nästan galen av oro..

Idag var hon hos tant Viktoria några timmar...Trodde hon skulle käka nåt där, men icke.. det blev ENDAST en HALV banan i Bubbelbadet...  DIVA! ;-)

Citerar Vickans FB status. 

"Viktoria Holmberg

har varit barnvakt åt lill "bossen" Alina♥ hon e sååå lik sin mamma på aaaallaaa sätt =P"


Haha envis? divig? Bestämd? Liten? Stort huvud? Super intelligent? 

haha näää nu ska  jag klubba ner mig själv.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela