Milki´s!

Min baby!

Publicerad 2010-03-16 17:03:10 i Allmänt,

Min Lilla baby är en riktig liten speciell flicka, hon brukar hjälpa mig att hämta de nytvättade kläderna från tvättmaskinen så hänger jag upp de på tork, och varje gång innan hon räcker mig kläderna så luktarhon på de och säger "mmmm"... så grymt söt!
MAMMA ÄTAAA UPPP DIIIG!


Okej annars så har inte så mkt nytt hänt FÖRUTOM att vi fått NYCKLARNA!!!! :D:D:D:D Så snart ska vi dit och plocka undan efter de grisiga byggarbetarna, för imorgon kommer målaren och ska tapetsera :).
Spännande att se hur tapetseringen ser ut IRL...

Nä ABUELO skynda nu!!


Puss kram. 

Bilder på huset kommer givetvis IKVÄLL!¨

 




Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2010-03-16 19:02:29

yay vad spännande, ser fram emot o se bilderna=P

Postat av: jessica

Publicerad 2010-03-16 21:04:12

Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gumman vad roligt åhhh jag e så glad för er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela