Milki´s!

Kommentarer

Postat av: katusha och charlize

Publicerad 2010-03-05 21:38:35

varför frågar du henne om hon ska ha välling, om hon ändå har ingen val!?

vad söt han var (ricardo)och Alina det klart!!!!

Postat av: Madde

Publicerad 2010-03-05 21:49:43

här var det livat=P

Postat av: Des

Publicerad 2010-03-06 20:27:43

Va gulliga!!! Hahaha

Postat av: jeesica

Publicerad 2010-03-07 14:29:47

så söta de är haha och jag gillar ditt alien ljudeffekt på slutet moryn haha <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela