Milki´s!

Stygnen bort.

Publicerad 2010-03-12 10:08:44 i Allmänt,

Nu måste jag skynda till VC ska plocka bort mina stygn från ryggen...*autch* Det roligaste är att jag haaaatar när man ska hålla på och plocka och ha sig på mig. Men när det gäller andras kroppar så kan jag lägga om extrema sår plocka bort 50 stora stygn och ta blodprover på människor ggr 150... men Nu när någon ska ta bort 4 ynkliga stygn på mig så e jag sjukligt nervös. hahahaha


Men så är det.

Nu mååste jag skynda.

Förresten mina beloveds, ta mitt tidigare inlägg med en nypa salt!
Jag var sjukligt övertrött igår och borde inte ha suttit framför datorn överhuvudtaget då. Klart jag vill träffa folk, men då får detfaktiskt bli på hemmaplan! Men då får ni  cokså fan stå ut med att det är ett rent helvete här och att ni med stor sannolikhet inte kommer bli sysslofria! :D

Puss o kärlek till alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela