Milki´s!

The work!

Publicerad 2010-03-24 10:09:38 i Allmänt,

Det är ganska mycket skit man får ta på jobbet, det är en massa bra skit man får ta på jobbet, och så får man ju också bokstavligt talat ta itu med en massa skit på jobbet ;-). Men så är det väl med alla jobb? Kanske lite extra mycket skit dock på mitt jobb. Änyways, Det finns så många BRA fina arbetskollegor man har runt omkring sig, som verkligen kan få en tung dag att kännas lite lättare och sånt gillar jag... Jag hoppas att jag är en kollega som får andra att må bra också, jag vill iaf gärna tro det.  Nu har jag även hittat en ny kollega som har fått mig att inse saker, som har peppat mitt inre och som har fått mig att vilja våga. Tack. Så här säker har jag inte varit på länge. Nu ska jag inte vara rädd nu ska jag ta itu med mitt liv och satsa, går det dåligt så får det göra det, det hör ju till livet, men då får man ställa sig upp och testa igen. Den här gången ska jag inte ge upp...

 

Tack S.

 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-03-24 19:21:35

Hej du nu har jag följt er ett tag. Tänkte bara fråga eftersom du ofta skriver om jobb. Vad jobbar du med?

Postat av: moryn

Publicerad 2010-03-25 07:42:25

Jag jobbar på ett sjukhus som undersköterska alltså inte ett dugg glammigt.;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela