Milki´s!

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-03-26 21:17:13

Wow vad har du gjort? Cool bild=)

Postat av: jessica

Publicerad 2010-03-26 22:12:17

gumman faaan vad coolt!!! måste få se mer !!

Postat av: katusha och charlize

Publicerad 2010-03-26 22:22:52

det blev ganska fin,finare än jag hade förväntat mig!

Postat av: Mamacita

Publicerad 2010-03-28 13:18:58

U did it! Sååå gryyymt bebe! Skitsnyggt! Har du klippt resten av håret oxå? Du är modig! Men som sagt, man lever bara en gång! :)

Big up gyal!

Postat av: moryn

Publicerad 2010-03-28 14:04:32

haha nää de ser ut som att jag har klippt av hela håret på den bilden, men det har jag inte.. längden finns kvar, men de kanske blir avklippt i framtiden ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela