Milki´s!

Underbara dag!

Publicerad 2010-03-10 15:35:25 i Allmänt,

Haft en fin fin dag tillsammans med min älskade dotter och med min älskade vän. Verkligen saknat Katja.. ibland behöver man vara ifrån varandra ett litet tag.
Vi tog oss en promenad till våran sushi.
Mycket gott, vi blev äckligt mätta. Lillan vaknade på strålande humör efter sin lilla 20 min nap.
Hon var så lycklig att hon hittade på en egen låt till mamma(mig) och pappa(jimmy). ÅÅÅH LILLA ÄÄÄÄLSKLING FICK LUST ATT ÄÄÄTA UPP HENNE!
Lten löd.. Lillemammmalillepaaaappaaaaaaaaaaliiiiiiilleeelillleeeemaaaaaammaaaa!
Så fint!! :D





En video.. haha kolla in när lillan inte ser sig för.. hahahaha

Kommentarer

Postat av: jessi pessi

Publicerad 2010-03-10 17:15:46

härligt med skadeglädje..haha

Postat av: areni

Publicerad 2010-03-10 21:13:23

jag måste få träffa henne innan hon växer en centimeter till !!! såååååå sööööööööt jag dööööör !!!

Postat av: Mirja

Publicerad 2010-03-10 23:18:38

nuuu fattar jag vad du menade med "afrikanskklänning". hahahahhahah!!! den är jättesöt! :) did she get it from her homie?! her brown friend?? her B.F.F.. var det lilja?! haha, ne, men ok.. ska sluta feberyra :) very nice!



pox

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela