Milki´s!

Ansiktsmålning och Alice i underlandet!

Publicerad 2010-03-07 15:35:31 i Allmänt,



Igår hade lillskrutt och jag en liten stund av kvalitetstid  tillsammans.
Vi gick runt i Tumba Centrum där det var Barnens dag. 
En man jonglerade en annan sålde ballonger i olika former och vissa barn blev ansiktsmålade. Svamp Bob gick också omkring och hälsade glatt på alla överlyckliga små själar..
Alina blev som tokig när hon såg svamp BOB. Trodde hennes reaktion skulle vara rädsla, men reaktionen var bara ren glädje och massa kärlek. En puss fick han på näsan av min flicka, så svamp bob borde känna sig speciell ;-).


Ballongen som hon fick blev en snurresprätt...  Tur att lillan e för liten för att fatta vem det är, för en snurre sprätt var det sista ballongen såg ut som, men men i vilket fall som helst så älskade hon den. Hon kramade den så hårt att ena "örat" sprack... Men men, idag finns det nog inget alls kvar att snurresprätt. Så det kan gå.. :S
Tääänkte ansiktsmåla henne, MEN köön var 100 mil lång, så det får bli en annan gång.

Nu ska jag återgå till mitt arbete. :DDDDD






Kommentarer

Postat av: karolin

Publicerad 2010-03-07 16:17:33

Låter som en mysig dag :)

Postat av: Madde

Publicerad 2010-03-07 16:24:12

Vad mysigt, jag längtar o hitta på sånna saker med Melina när hon kan gå och förstå lite mer=)

Postat av: moryn

Publicerad 2010-03-07 16:28:36

Vi hade en super mysig stund..:)

Det är helt underbart att bara vara med sitt barn och att se henne ha kul! Jag blir lycklig i hjärtat av att se henne lycklig. <3

Finns inget bättre.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela