Milki´s!

Vattenpipa

Publicerad 2010-03-13 23:01:32 i Allmänt,

Vi sitter och röker vattenpipa i en skön härlig miljö med en kapten morgan i handen och trevligt sällskap runtomkring.
Vi diskuterar  olika människobeteenden, vilket är super intressant!
Melodifestvalen var Okej. Lagom lång med ett ganska okej slut. Fast jag tycker ändå att Darin eller salem borde vunnit...

Såp nu ska vi spela sällskapsspel med Da gang!

Puss kram

Ps. var hos svägerskan förut och fick min nya favorit mat serverad, Spenat med köttfärs. mmmm MMMMM!
TACK!





Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2010-03-13 23:18:20

Jag tyckte Darin, Jessica eller Fakir....Anna känns sådär! Men tycker det är samma visa varje år, vi får väl se hur det går!

Hoppas allt flyter på för dig/er framöver me flytt o grejer..

Kram

Postat av: madde

Publicerad 2010-03-14 15:00:15

Du har en award att hämta hos mig=)

Ha en bra dag!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela