Milki´s!

yeah´eller ska jag säga yeeeaK?!!

Publicerad 2010-03-04 11:06:38 i Allmänt,

OOooft... magsjuka. CHECK!
Helt olämpligt. Igår drog jag lite tidigare från jobbet för jag kände att jag skulle kräkas vilken minut som helst..sagt och gjort. Minuterna efter tt jag klivit innnan för mitt hems dörrar så var det kört.

Halva natten har jag behövt magsjuka men nu mår jag lite bättre, men är fortf seg i kroppen.
Detta har blivit en ond cirkel... som vi desperat försöker ta oss UT från!

Det känns inte heller kul att ringa tilljobbet var och varannan dag och säga.. nää nu e vi sjuka igen....känns som att  man börjar bli misstrodd... men men försöker strunta i det, det är mitt minsta bekymmer just nu.

Och som grädde på moset, så drömde jag att Jimmy var OTROGEN! avskyr att drömma sånt, de e alltid så himla verkliga såna drömmar. Iaf Otrogna, sviniga äckliga MÄN ligger inte på min topplista direkt... :D

nää nu ska jag kurera mig själv!

ses ju.





Kommentarer

Postat av: katusha och charlize

Publicerad 2010-03-04 19:32:11

krya på dig!!! hoppas att den sjuka perioden hos Fam.Milki kommer att ta slut snart!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela