Milki´s!

Dagens Ullared THING!

Publicerad 2010-05-01 21:32:13 i Allmänt,


Är mina älskade älskade kärring pyjamas byxor som jag så länge letat efter...
35kr eller nåt liknande fick jag ge för dem, dock så var även dem på rea! Japp, det är mig ni ska ut med om ni vill hitta "fin "fina" grejer till FIN FINA priser! ;-) (Ibland).


Nu ska vi se på reprisen av Ballar av Ståål! En sak bara;  den här fucking säkerthetsmannen, kan lika bra packa ihop sitt och aldrig mer ens visa sig själv igen. Jag har aldrig varit med om något tråkigare!!! Han gör bara bort sig!!
Annars så älskar jag ballar av stål, det programmet sammanfattar min humor till punkt och pricka!



En sista sak bara!!!! Det absolut VIKTIGASTE!
Fan ta hand om VARANDRA!!! Man vet aldrig när något kan hända....Igår frontalkrockade Antoinette med en bil i ganska höghastighet, som TUR var så hade våran Antoinette en hårt arbetande Änglavakt, så hon klarade sig med endast en bula i pannan, skrapsår på knäna och en ömmande arm.... <3 Bilen är mosad för alltid men viktigast av allt är att våran Antoinette mår BRA!


Ta hand om varandra nu, bråka INTE och Älska MER! ;-)

Kärlek!!

 

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2010-05-02 11:37:52

usch ja ryser. hoppas hon mår bra!

ja visst ska man vara rädd om sina nära o kära, nu fick man sig en tankeställare.

puss på er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela