Milki´s!

Efterbliven,,,

Publicerad 2010-05-28 18:22:50 i Allmänt,

Idag har jag veeeerkligen vekligen varit efterbliven, på alla sätt och vis.. för en stund så tyckte nog till och med de sjukaste patienterna synd om mig... Förstod inte ens på mig själv, jag slog upp en dörr hårt på mitt hö knäskål på nå sjukt vis, förvirrade patienterna mig själv och sjuksköterskan totalt, plus att jag påstod för en 90 årig tant att jag var nakenmodell att det var därför hon kände igen mig...:-s så berätta nu för mig mina kära bloggläsare, e inte de lite sjukt?! haha sjukt kul, men sjukt wierd också...:-P
Jag hade tur me mitt humör iaf! :-)) 
Men men jag skyller iaf allt på min tillfälliga anemi. ;-)


Annars så är jag mest efterblivet glad över att jag är med min lilla tjej nu, och över att det är helg!

Och så är jag ju såklart jätte glad över Alles dagisgjorda teckningar! De e så VACKRA!



Me mest är jag nog bara lite efterbliven, men det är lugnt det går över!

När jag dör...;-)

god natt...

eeh nej..

go kväll!

Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2010-05-28 23:04:44

Aoush vad heeeeet!

Postat av: mamma louise

Publicerad 2010-05-28 23:25:58

haha du e klockren babe.



ses snart!!'

puss

Postat av: Norea

Publicerad 2010-05-29 10:29:14

Fan va du är uuunderbar!



Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela