Milki´s!

en dag som denna..

Publicerad 2010-05-31 19:06:33 i Allmänt,

har jag varit i södertälje och UTrättat vissa ärenden. ;-)
Alina och jag träffade Jessie en stund (tack för allt gumman) och sen så mötte vi upp Louise...som för övrigt är beräknad till idag,men nej nej, det står still alldeles still med värkarna. (men de kommer när man minst anar det ;-).


Så nu ska jag stäääda. wiiie underbart kul!

Juste kolla in  Riccos snygga birthday gift som han fick av Lisa. (www.lisaedoff.blogspot.com)

nu ska jag städa, men först ska jag pussas med min tjej.
Hej.



Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2010-05-31 21:29:44

Nej alltså det var "bara" migränen som dödar mig!



Den är som den altid varit, dålig och det gör ont, har haft den i snart 1 år och inget har hänt så jag får väl dras med skiten där resten av livet I guess :D



Åh shit vad spännande med en liten bebis! Jag längtar lite nu...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela