Milki´s!

En härlig cykeltur.

Publicerad 2010-05-10 22:40:38 i Allmänt,

Har varit en duktig tjej,
Cyklat till och från jobbet! JAG liksom. :-) ganska så nöjd med mig själv.
Nu har jag inte lika dåligt samvete över att jag slarvat med träningen.... känns inte så långt att cykla heller då man alltid har sällskap i mobilen. Tack mina tjejer <3.



Nu ska jag äta kyckling och sallad med min man.

Ja en till grej.
Fttar ni hur jääävla fort ett år går eller??!!
De här bilderna är från första maj demostrationen FÖRRA året!
sjuuukt sjuuukt!
Fan ta vara på tiden!


love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela