Milki´s!

Ett telefonsamtal.

Publicerad 2010-05-21 13:58:40 i Allmänt,

Ett samtal mellan mig och Jimmy tidigare idag.

Jag Lite hysterisk - JIMMY JAG FÅR EN HJÄRTATTACK!!

Jimmy- VA?!

JAG MKT HYSTERISK - JIMMY JAG FÅR EN HJÄÄÄRTATTACK HJÄLP MIG!!

Jimmy - ANDAS! Ta det lungt och andas!! (Jimmy funderar på att ringa 112).

JAG- Jimmy hjääälp aaaaah!

Jimmy - ANDAS!

JAG hysterisk & svettig - DET ÄR EN SKIIT STOR SPINDEL I ALINAS RUUUUUM! VAD SKA JAG GÖÖÖRA?? JAG DÖÖÖR!

JIMMY - IDIOT! E DU SJUK I HUVET!

JAG- VAD SKA JAG GÖÖÖRAAAA den RÖR SIG, den kommer bita mig!!!!

Jimmy - IDIOT! Du är uppväxt i JÄRNA ute på LANDET!

JAG- MEN DÄR FINNS DET FAN INGA SPINDLAR VI SKA ALDRIG MER HA FÖNSTRENA ÖPPNA!!



Det hela slutade med att jag skrek som en klämd katt under tiden som jag kastar ut sopborsten och spindeln  genom fönstret.



Fan jag visste inte att jag var så jävla rädd för stora äckliga spindlar (man lär sig något nytt varje dag).


Kommentarer

Postat av: mamma louise

Publicerad 2010-05-21 21:58:05

men hjärtat det kan ja inte tro om dig,,,men ja e lika dan, fast nu skriker ja inte längre utan går o har gåshud tills nån tar bort skiten:)

Postat av: Madde

Publicerad 2010-05-22 01:12:23

hahaha kul? Snarare tvärtom....Näe men Melina hade en grinig dag (tror hon håller på o få en tand till) det + att man får springa efter henne varannan minut när hon far runt här i lägenheten! hehe men nu sover hon gott iaf=)

Jag hatar också spindlar, dom är jätteäckliga!

Postat av: Natalie

Publicerad 2010-05-23 16:42:28

Jag är också skiträdd för STORA spindlar!! När jag var au pair i Tyskland och var ensam med barnen som sov upptäckte jag EN SKITSTOR spindel som satt precis ovanför min säng.. Jag fick PANIIIK och ringde hem till mamma i Sverige ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela