Milki´s!

Fotografier ska ordnas.

Publicerad 2010-05-24 22:49:27 i Allmänt,

Nu NU ska jag ta mig tid att fixa i våra fotoalbum.
Jag ska sätta mig ner och plocka in foton i dem få albumarna vi har, jag har tänkt göra det sen vi blev en liten familj (dvs snart 2 år sen).
Så nu innan jag aldrig gör det så ska jag faktiskt ta tag i det! Ganska så pinsamt när folk börjar bläddra i våra tomma fotoalbum. (JA ja de ligger framme, som en liten påminnelse att jag MÅSTE ta tag i det).

Så nu ska jag PÅ RIKTIGT sätta fart. stoppa in ett foto i albumet och en godis i munnen, ett foto i albumet och en godis i munnen... så jag liksom inte hinner somna emellan varven.


Annars så har vi haft min kusse hemma nu, han ska fixa en altan till oss på baksidan, fyy fasiken vad han e duktig och vilka idéer han har! Det här kommer bli great!! :-)

Nä albumen vare ja!

God natt vänner.

Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2010-05-24 22:54:26

Thanks :D Jag är väldigt kär i dom alla :D



Åh, det är nog det jag hatar mest av allt, trångsynthet, usch för såna männiksor!!



Jobba med albumen nu damn it ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela