Milki´s!

HuuuuR?!

Publicerad 2010-05-17 23:10:26 i Allmänt,

Hur fan ska jag bli motiverad?!
Jag vet att jag tjatar var och varannan dag om mitt missnöje med min body.
Men just nu är jag verkligen så himla missnöjd, jag känner mig pluffsig och trött och omotiverad och sugen på all skit som finns att stoppa i sig. Nu behöver jag en rejäl kick i arslet för att fan ta tag i fläsket och göra något åt saken! Beach 2010 är runt knuten och jag är så långt borta från beachen som man kan vara. Alltså enligt hur jag själv tillåter mig att se ut. Jag bryr mig inte ett jäääkla dugg om hur alla andra ser ut, alla väljer själva vad dom trivs i och inte. Jag själv trivs inte när jag går upp ett extra kilo allra minst två, känner av det direkt! Jag har inte heller den turen att fettet sätter sig på rumpan utan allt sätter sig på magen och armarna...fint??! nej! 
H ur det kommer sig att det endast sätter sig där?! Chilenar kropp!  Därför!

Som kvinna är man ju för det mesta besatt över sin vikt, men jag blev fan ännu värre efter att jag fått barn. Jag känner väldit dubbelt, jag är MER nöjd med min kropp efter att jag fått barn men jag e samtidigt mer besatt över HUR min kropp ser ut.

Skitsamma nu babblar jag på, men jag vill faktiskt kunna se ut som jag såg ut förra året. Alltså Beach 2009.

Dock med vissa Justeringar :  Plattare och mer vältränad mage samt välformade armar!
Tror ni Gud kan fixa det till mig över natten??!!

God natt.

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-05-18 01:20:43

Hehe jo det e klart, alla är fina på sitt sätt=)

Även du=P Men man är sin egen värsta fiende ändå=)

Kram

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-05-18 14:51:29

Det är verkligen sjukt vilken annorlunda syn man kan ha på sig själv jämfört med hur andra ser en. Jag tycker personligen att du är skitsmal och väldigt petite och att du ser hur fräsch ut som helst. Hur många småbarnsmorsor har en kropp som din? Inte många, nu har jag bara sett bilder men du har verkligen inget att banta ner;)

Postat av: jessica

Publicerad 2010-05-18 16:21:56

Gumman jag förstår känslan men du e jättefin verkligen, min kropp ser ut som jag har fått 10 barn och jag har inte ens klämt ut en enda! :( jag satsar nog på beach 2012 ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela