Milki´s!

En bild av sovrummet.

Publicerad 2010-05-19 23:14:41 i Allmänt,

Men först, från och med snart är Jimmy Sandras och min handledare! Härligt, för oss, stackars stackars honom!
Var på den där handledar blabla blan i 3 timmar. JOOBBIGT att sitta still så länge utan att bli trött. Speciellt efter en varm varm dag på jobbet... Det var absolut INTE ointressant eller tråkigt tvärtom han berättade BRA ATT VETA grejer, utan jag var bara så himlans trött som sagt!
Ännu tröttare blev man efter vissa personers dumma frågor. -VAD SA DU??! SA DU KUDDA?
Utbildaren: -Nej jag sa KUGGA.
 -Idioten: Jaaaaahaaaaaaaaaa



näää nu till våra garderobs,  Vääldigt orättvis bild dock...


Nu blev det mer "känsla" ;-)



Thats it.. nu e jag förbannat j skit trött! 

Ska se om min kusse landat och kommit fram ordentligt! Va?! Har jag möjligtvis glömt tala om att min käre kusin ska vara hos oss i Sv ett tag! Härligt ! 

Nä ringa sen sova. Skön dag väntar imorn!

Natti natt.





                                  






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela