Milki´s!

Mina videoinlägg...

Publicerad 2010-05-27 11:05:13 i Allmänt,

Katja min enda trogna läsare, skrev att hon saknade dem.. och jag kan inget annat än att hålla med..
Jag har varit sugen på att filma vissa grejer  alldeles för ofta, MEN min kamera har gett upp... den vill inte vara med... kanske har jag kört för hårt med stackarn? Kanske beror de på alla gånger den farit i golvet? kanske beror de på den gången ricco kräktes över den? kanske beror det på alla gånger den blev missbrukad. Kanske gav den upp för att den fick se alldeles för mycket? vad vet jag?....
Den är i vilket fall som helst ett minne blott...

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-05-27 18:08:40

Jag är faktiskt också en trogen läsare även om jag inte kommenterar alltid=)

O jag hoppas du får möjlighet o videoblogga snart igen också=)

Postat av: Carla

Publicerad 2010-05-28 00:04:23

Too bad, dom är redan paxade :(

Jag vill också ha VB och är dessutom en trogen läsare!

Postat av: Shirin

Publicerad 2010-05-28 00:27:57

Hahaha jag måste erkänna att jag precis har börjat läsa din blogg, o hittills gillar jag den så kmr nog också bli en trogen läsare ;) haha puss på daj

Postat av: Mirja

Publicerad 2010-05-28 09:51:18

.....öööööö, skön grej. kul att vi andra oxå räknas din lilla muppilainen!



/ arg men trogen läsare ( om ändå en sporadisk sådan)

Postat av: moryn

Publicerad 2010-05-28 18:41:59

Faaan tjejer vad glad jag blir!! Ska aldrig mer tro att jag bara har en enda trogen läsare! Nu kan jag stolt säga alla mina 5 trogna läsare!! :-)

Taaack!

Puss och sånt på er!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela