Milki´s!

Morsdag/anniversary present.

Publicerad 2010-05-30 22:26:37 i Allmänt,

Dagen började inte bra.
Jag var besviken över att min man inte kom ihåg våran årsdag och det har bara gått 1 endaste år sedan vi gifte oss... men men, ska man kunna begära mera? visst han skyller på att han har mkt att göra osv, och visst det har han.. men hur kan man INTE minnas det? Han skyller också på att det beror på att vi inte har graverat våra ringar ännu. Men hallå?! Som att han ändå skulle gå runt och kolla i ringen? Som att han egentligen ens ska behöva kolla i den?! eller är det det gravering är till för? ska det funka som en påminnelse för alla dessa förvirrade män? aja..

Aaaanyways, jag sa inget till honom utan jag var bara mest ledsen över att han inte sa ett simpelt grattis ens.

Jag bestämmer mig för att gå ut och leka med min lilla och då plötsligt försvinner Jimmy, när han kommer tillbaka efter ett tag så säger han förlåt och ger mig en stor bukett med fina  blommor och en present.

Blommorna är från Alina på morsdag! Tack mitt hjärta!


Och armbandet från min glömska numera ursäktade make.... det är super vackert.


Jag förlät honom, inte för presenten utan för att han sa förlåt, visst presenten gjorde ju sin lilla grej också ;-) men det var ju förlåtet jag var ute efter. Alltså det kanske inte e någon big deal för er.. men för mig är det viktigt att komma ihåg ! det spelar stor roll för mig, vi gifte oss inte bara för barnets skull som många gör utan vi gifte oss för kärleken & för att det faktiskt är speciellt! Det är ju våran speciella dag! Sånt  glömmer man inte...:-(

Nu ser jag iaf framemot att fira våran bröllopsdag varje år hädan efter, och jag tror Jimmy kommer ha ganska så bra koll på datumet i framtiden;-)

Älskar dig (du vet att jag e extra känslig just nu).!


Efter allt så var vi iaf och firade min heta mamma också.

Kan ni fatta att hon e 54+ ?!!! *peppar peppar* ;-)


Min Mamma kom till och med ihåg våran bröllopsdag så när vi kom dit så hade hon fixat ostbricka till oss och så skålade vi i Martini... Fattar ni varför jag vill bli som denna kvinna?!

love love love.

Mamma fick också present. Dock så varnade jag henne och påminde om lågkonjukturen som råder i välden ;-).



Dagen slutade bra!

Tack jag älskar er alla som finns runtomkring mig!




Ps. Och som grädde på moset så fick jag en massa fina saker av Jessie som jag tänkte visa sen!Tack  Lily thai!!Puss










Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-05-30 23:24:30

Åh vad fint, grattis till eran årsdag! =) O på morsdag! haha

Ja visst, Melina är super busig och det är jättesvårt o inte le tillbaka när hon tittar sådär....hon är nämligen jätterolig i sitt sätt o va=) hehe

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-05-31 09:54:59

Extra känslig just nu= gravid? ;) Grattis i så fall!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela