Milki´s!

Ny färdig altan.

Publicerad 2010-05-23 16:19:30 i Allmänt,


Här om dagen invigde vi altanen med pizza & läsk.
Så underbart! Äntligen nu är det BARA målningen och resten kvar  ;-)



Har jag sagt att vi kusiner är som syskon.
Så är det,  och är man syskon så FÅR man också slå varandra. (som en jobbar kompis sa haha). Helt rätt, detta gäller ju då också om man är svågrar(??) haha heter det så? 
Well Ricco fick sig iaf en välförtjänt omgång. :))


hihihihi


och en bild jag tog imorse..


 
Man var ju inte dåligt sugen på att bara skita i jobbet och lägga sig ner igen....:´(


Men a girl has to do what a girl has to do en söndag MORGON KLOCKAN KVART ÖVER SEX... buhuhuuu

I wish i was a rich girl... naaaa naaanaaanaa naaa...
nää då.. varje liv har sin charm... HAHAHAHA
Sees.

Kommentarer

Postat av: mirja

Publicerad 2010-05-24 11:31:18

eeeeeeeh, när blir det altanfest för araberna då?? nu när chiles altanfest är över?? :P

looks VERY nice!!!

PoK

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela